سیزدهمین فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان منتشر شد

0

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، سیزدهمین شماره فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان ویژه بهار ۱۳۹۶ به صاحب امتیازی خانه کتاب و سردبیری سیدعلی کاشفی‌خوانساری منتشر شده است.

کاشفی‌خوانساری، سردبیر فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان در سرمقاله این شماره با عنوان «کتاب سال جمهوری اسلامی؛ نیازمند نوزایی و بازنگری» نوشته است: «کتاب سال جمهوری اسلامی ایران که اخیرا فراخوان آن منتشر شده است، بی‌شک معتبرترین جایزه ایرانی کتاب و حتی معتبرترین جایزه ایرانی عرصه فرهنگ است. این جایزه که به نوعی دنباله جایزه کتاب سال سلطنتی به شمار می‌رود، قدیمی‌ترین و رسمی‌ترین نشان فرهنگی و هنری در کشورمان به شمار می‌آید و از معدود جوایزی است که با امضا و به دست رئیس جمهور اهدا می‌شود. با این حال این قدیمی‌ترین جایزه کتاب در کشورمان نیازمند بازتعریف و بازنگری‌هایی است که مجدداً به جایگاه و نقش اولیه و واقعی خود بازگردد و نواقص و کاستی‌های سال‌های قبل را جبران کند…»

در سیزدهمین شماره فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان آثار و نوشتارهایی از شهناز آزادی، زهرا احمدی، هوشنگ اعلم، رفیع افتخار، شهرام اقبال‌زاده، منوچهر اکبرلو، حسن پارسایی، زهره حیدری شاهی، محمدعلی دهقانی دانا، سیدعلی‌محمد رفیعی، ندا عابد، ناهید معتمدی، سندی مومنی، روح‌اله مهدی پورعمرانی ومحمد ولی‌زاده به چشم می‌خورد.

نقد داستان تالیف، نقد داستان ترجمه، نقد شعر، نقد اثار غیرداستانی، نقد ادبیات دینی، نقد بین‌الملل، نقد بازنویسی، نقد تصویرگری، نقد ویرایش، نقد شفاهی، وضعیت نشر، نقد پژوهی، نقد آثار دیروز و… عناوین مطالب پیش روی مخاطبان در این شماره از فصلنامه نقد کتاب کودک است.

سیزدهمین شماره فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان در ۲۹۲ صفحه با قیمت ۱۰ هزار تومان سوی مؤسسه خانه کتاب منتشر شده است.

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید