نامزدهای مسابقه‌ی خلق کتاب تصویری انتخاب شدند

0

مسابقه‌ی خلق کتاب تصویری با برگزاری جلسه‌ی نهایی داوری کتاب‌های خلق شده پایان یافت.

مسابقه‌ی خلق کتاب تصویری با همکاری انجمن تصویرگران کودک و نوجوان، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، مؤسسه‌ی نمایشگاه‌های فرهنگی و انتشارات علمی و فرهنگی  با برگزاری جلسه‌ی نهایی داوری پایان یافت. نویسنده و تصویرگر برگزیده به عنوان جایزه در نمایشگاه بولونیا ۲۰۱۵ شرکت خواهد کرد.

در پی اعلام فراخوان برای برگزاری مسابقه و کارگاه خلق کتاب تصویری بیش از ۳۰۰ نویسنده و تصویرگر آثارشان را به دبیرخانه‌ی مسابقه  ارسال کردند. از این میان ۱۵ نویسنده و ۱۵ تصویرگر برای حضور در کارگاه‌ها انتخاب شدند.

این کارگاه‌ها به صورت فشرده در روزهای۱۸، ۱۹ و ۲۵ دی ماه و با هدایت کیانوش غریب پور ، فریدون عموزاده خلیلی و نوید سیدعلی‌اکبر برگزار شد و پس ازآن ۱۵ کتاب خلق شد. از بین آن‌ها یک کتاب بر اساس برگزیده شد . هیئت داوران مرکب  از هدی حدادی (نویسنده و تصویرگر)، سحر ترهنده (کارشناس ادبیات کودک و نوجوان)، علی‌اصغر سیدآبادی (نویسنده و کارشناس کتاب‌های کودک)، کیانوش غریب‌پور (رئیس هیئت‌مدیره‌ی انجمن تصویرگران) و فریدون عموزاده خلیلی(رئیس هیئت‌مدیره‌ی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان) کتاب برگزیده را انتخاب کردند.

نویسنده و تصویرگر برگزیده که به نمایشگاه بولونیا سفر خواهند کرد، طی مراسمی در روز یک‌شنیه ۱۱ بهمن ۹۳، ساعت ۱۶ در تالار اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتاب‌خانه‌ی ملی اعلام خواهند شد.

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید