بیست‌و‌سومین مجمع عمومی برگزار شد

0
بیست‌و‌سومین مجمع عمومی سالانه انجمن نویسندگان کودک و نوجوان عصر پنجشنبه نوزدهم تیرماه ٩٩ با حضور نویسندگان، شاعران و مترجمان عضو این انجمن به صورت مجازی و حضوری برگزار شد. در این جلسه اعضای مجمع، هیات مدیره و بازرسان جدید انجمن را انتخاب کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در ابتدای این جلسه مواردی چون گزارش عملکرد سال ٩٨، تراز مالی و مبلغ حق عضویت سال ٩٩ انجمن به تصویب شرکت‌کنندگان رسید و سپس فرایند رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان جدید این انجمن آغاز شد.
بر اساس این گزارش، این انتخابات که نخستین تجربه برگزاری رأی‌گیری انجمن از طریق فضای مجازی و حضوری توأمان بود، ضمن رعایت الزامات بهداشتی در شرایط شیوع بیماری کرونا، امکان شرکت اعضای ساکن شهرستان و مقیم خارج از کشور این انجمن را نیز فراهم آورد و از این رو رضایت شرکت‌کنندگان و برگزارکنندکان مجمع را برای استفاده در گردهمایی‌های مجازی آتی به دنبال داشت.
هیئت رییسه مجمع نتیجه انتخابات را به ترتیب آرا به شرح زیر اعلام کرد:
اعضای اصلی هیئت مدیره:
فریدون عموزاده خلیلی، حمیدرضا شاه‌آبادی، سولماز خواجه‌وند، محسن هجری، محمود برآبادی، شهرام اقبال‌زاده، مناف یحیی‌پور
اعضای علی‌البدل:
افسون امینی، نوید سیدعلی‌اکبر، محمدرضا مرزوقی
بازرسان اصلی:
جعفر توزنده‌جانی، فاطمه زمانی، شیدا رنجبر
بازرسان علی‌البدل:
زهره مسکنی، فریبا نباتی
گفتنی است اعضای هیئت رئیسه مجمع مرکب از معصومه انصاریان، معصومه یزدانی، محمدرضا اصلانی و مجید راستی طی ساعات برگزاری انتخابات ضمن نظارت بر روند رأی‌گیری مجازی و حضوری، تا پایان فرایند انتخابات و شمارش و اعلام آرا، در محل انجمن حضور داشتند.
طبق اساسنامه انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، اعضای منتخب هیات مدیره می‌بایست طی ١٠ روز آینده با تشکیل جلسه نسبت به تعیین سمت‌های اعضای هیئت مدیره اقدام کنند.
به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید