تعیین سمت‌های اعضای جدید هیئت‌مدیره‌ی انجمن انجام شد

0

هیئت مدیره‌‌‌ جدید انجمن نویسندگان کودک و نوجوان نخستین جلسه خود را، سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در دفتر این انجمن تشکیل داد و مسئولان هیئت مدیره‌‌‌ و انجمن را برگزید.
به گزارش روابط‌عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان اعضای هیئت مدیره‌‌‌ در دوره جدید، عباس جهانگیریان را به‌عنوان رئیس و افسون امینی را به‌عنوان نایب‌رئیس هیئت مدیره‌‌‌ انتخاب کردند.
اعضای هیئت مدیره‌‌‌ انجمن پس از انتخاب رییس و نایب‌رئیس هیئت مدیره، سولماز خواجه‌وند را به‌عنوان دبیر انجمن و محمدرضا مرزوقی را به‌عنوان خزانه‌دار انجمن برگزیدند.
در این جلسه علاوه بر برگزیدگان مذکور، مهدی حجوانی، مرجان فولادوند، سیدعلی کاشفی‌خوانساری، شهلا انتظاریان و زهره مسکنی دیگر اعضای هیئت مدیره، فریدون عموزاده‌خلیلی و محمود برآبادی اعضای هیئت مدیره انجمن در دوره قبل که در این دوره نامزد نشده بودند و جعفر توزنده‌جانی و مناف یحیی‌پور بازرسان انجمن در این دوره نیز حضور داشتند.
در آغاز نخستین جلسه‌ی هیئت مدیره‌‌ی انجمن که برای تحویل و تحول مسئولیت از هیئت مدیره‌ی قبلی به هیئت مدیره‌ی جدید، طبق روال با حضور اعضای دو هیئت مدیره تشکیل شد، مناف یحیی‌پور دبیر پیشین انجمن، گزارشی از برگزاری مجمع عمومی، مراحل اطلاع‌رسانی و انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان در مجمع عمومی ارائه کرد. فریدون عموزاده‌خلیلی رئیس هیئت مدیره‌‌‌ در دوره قبل نیز در سخنانی ضمن تبریک گفتن به منتخبان مجمع عمومی به‌عنوان اعضای هیئت مدیره‌‌ و بازرسان و آرزوی موفقیت برای آنان، از زحمت‌های اعضای هیئت مدیره‌‌‌ قبلی تشکر کرد.

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید