گروه همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان تشکیل شد

0

عصر سه‌شنبه، سیزدهم شهریور ماه ۱۳۹۷، به دنبال ایجاد گروه همکاری نویسندگان کودک و نوجوان در محل انجمن، بنا شد با توجه به فرم هایی که از اعضا طی سنوات گذشته تهیه شده است و با توجه به توانایی اعضا در بزنگاه های مختلف، از پتانسیل آن‌ها بهره ببرند.

جعفر توزنده‌جانی، دبیر انجمن، در این نشست گفت: «هیئت مدیره‌ی ما اعضای محدود و مشخصی دارد و انجام خیلی از کارهای آن نیازمند بازوهای اجرایی است. اعضای کارگروه‌های مختلف انجمن باید در حد توان تلاش کنند تا اهداف انجمن به شکل مقتضی به بهترین شکل نمود عینی پیدا کند و برای این کار ما نیازمند مشارکت بیشتر اعضا در فعالیت های انجمن هستیم.»

در ادامه حمیدرضا شاه‌آبادی با اشاره به این که هر انسانی مثل کتابی است که دوست دارد دیده شود، گفت: «فعالیت های جمعی باعث می‌شود هرکدام از ما توانایی‌های خود را بهتر بشناسیم و به خود و دیگران کمک کنیم. هر انسانی در حوزه‌ای نابغه است و خوش‌شانس کسی است که نبوغ خود را بشناسد. این‌جا زمینه‌ی خوبی است که ما بتوانیم توانمندی‌های خود را بشناسیم.»

وی از اعضای این گروه که شامل حدود ده تن از اعضای داوطلب انجمن بودند و این نشست با حضور آن‌ها برگزار شده بود خواست تا هرکدام متناسب با حیطه‌ی تخصص و علاقه‌مندی های خود و نیز با در نظر گرفتن کارگروه‌های چهارگانه‌ی انجمن که شامل کارگروه فرهنگی و آموزشی، روابط عمومی و امور بین الملل، رفاهی و حقوقی است، سایر اعضا را به مشارکت بطلبند و از امکانات و توانمندی‌های آنان برای رونق‌دهی بیشتر فعالیت‌های انجمن نویسندگان کودک و نوجوان استفاده کنند.

جلسه‌ی بعدی گروه همکاری انجمن، سه‌شنبه‌ی آتی، بیستم شهریور ماه، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در محل انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

گزارش: مهناز باقری

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید