سیدعلی‌اکبر: اعضا با انجمن مشارکت کنند

0

در آستانه‌ی‌ نوزدهمین مجمع عمومی/ نوید سیدعلی‌اکبر

نوید سیدعلی‌اکبر، عضو علی‌البدل هیئت مدیره‌ی انجمن، بخش عمده‌ای از مشکلات هیئت مدیره را برای عملی کردن پروژه‌ها مربوط به بخش اجرایی می‌داند.

سیدعلی‌اکبر درباره‌ی لزوم شرکت در مجمع عمومی سالانه گفت: وقتی نویسنده‌ها کنار هم قرار می‌گیرند و صدایشان با هم شنیده می‌شود، می‌توانند محکم‌تر و تأثیرگذارتر از حقوقشان دفاع کنند. انجمن نمادی از همین در کنار هم بودن و همبستگی است و برای پابرجایی آن باید در مجمع شرکت کرد و رأی داد.

او درباره‌ی لزوم وجود انجمن عنوان کرد: نویسنده‌ها در ایران صنف محسوب نمی‌شوند. البته منظورم از نویسنده‌ها، نویسنده‌ها و مترجمان و ویراستارها و… است. انجمن وجود دارد تا نویسنده‌ها بتوانند از حق خودشان دفاع کنند.

سیدعلی‌اکبر در مورد ترکیب مناسب برای هیئت‌مدیره گفت: ترکیبی از افراد باتجربه که سابقه‌ی فعالیت دارند و در رفتار اجتماعی و مباحث مدیریتی به پختگی رسیده‌اند و افراد جوان‌تر که باانرژی هستند و می‌توانند برای کارهای مدنی وقت بگذارند، مناسب است.

سیدعلی‌اکبر درباره‌ی کارهای انجام شده در این دوره عنوان کرد: کارهای زیادی انجام شده و بسیاری از کارهایی که انجام نشد به به خاطر کمبود نیروهای اجرایی ابوده است. پیشنهادم به اعضا این است انجمن مشارکت بیش‌تری داشته باشند تا پروژه‌ها انجام شود.

یادآوری می‌شود نوزدهمین مجمع‌ عمومی و انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵، ساعت ۱۷ در محل انجمن واقع در خیابان سمیه،‌ بین مفتح و فرصت، کوچه‌ی پروانه برگزار می‌شود.

گفت‌وگو: یاسمن رضائیان

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید