فوری فوری: اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بخوانند

0

فوری فوری
لطفاً اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بخوانند

با توجه به شیوع مجدد کرونا، مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، با تغییر در شکل برگزاری و با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود.
هیئت مدیره‌‌ی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، در اطلاعیه‌ای فوری اعلام کرد، با توجه به مخاطرات شیوع بیماری کووید ۱۹، و به منظور محافظت از سلامتی اعضای انجمن، تصمیم گرفته مجمع عمومی بیست‌وپنجم را یک هفته دیرتر، پنج‌شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱، از ساعت ۱۶ مانند مجمع عمومی قبلی، به شکل ترکیبی حضوری -مجازی برگزار کند.
براین اساس هیئت مدیره‌‌‌ از اعضای انجمن که مایلند برای عضویت در هیئت مدیره‌‌ یا به عنوان بازرس انجمن نامزد شوند، دعوت می‌کند تا آخر وقت دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ متنی کوتاه (حداکثر ۳۵۰ کلمه) یا فایل صوتی (حداکثر سه دقیقه‌ای) در معرفی خود به شماره همراه انجمن (۰۹۳۸۲۸۳۴۹۱۶) واتساپ و یا برای انجمن ای‌میل کنند (anjoman451@gmail.com) تا در گروه واتساپی مجمع عمومی در دسترس اعضا قرار گیرد.
علاوه بر فهرست نامزدها و متن‌ها و فایل‌های معرفی نامزدها،‌ دیگر اطلاعات اجرایی برگزاری و شرکت در مجمع عمومی، و همچنین گزارش تراز مالی انجمن، پیشنهاد بودجه سال ۱۴۰۱ و گزارش فعالیت‌های انجمن در سال ۱۴۰۰ نیز در همین گروه به اطلاع اعضا خواهد رسید.
یادآور می‌شود طبق مقررات، هر یک از اعضای پیوسته انجمن که دست‌کم حق عضویت سال ۱۳۹۹ را پرداخت کرده باشد، واجد شرایط رای در مجمع عمومی است. از این رو از اعضای محترم دعوت می‌شود، چنانچه حق عضویت خود را پرداخت کرده‌اند برای کم کردن احتمال اشتباه، با فرستادن پیام واتساپی یا پیامک به شماره‌ی همراه انجمن (۰۹۳۸۲۸۳۴۶۱۹) مراتب را هرچه زودتر اطلاع دهند و چنانچه فرصت واریز حق عضویت خود را نداشته‌اند، در این فاصله مبلغ حق عضویت خود را به حساب انجمن (شماره کارت: ۵۸۹۲۱۰۱۱۵۶۴۴۷۰۶۸) واریز و تصویر فیش واریزی را با درج نام و نام خانوادگی روی آن به شماره انجمن واتساپ کنند. مبلغ حق عضویت سالانه‌ی انجمن در سال ۱۳۹۶، مبلغ ۷۰هزار تومان، سال ۱۳۹۷ مبلغ ۸۰ هزار تومان، سال ۱۳۹۸ مبلغ ۱۰۰هزار تومان، سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱۲۰هزار تومان و سال ۱۴۰۰، مبلغ ۱۵۰هزار تومان تعیین و تصویب شده بود. در ضمن هر یک از اعضایی که نمی‌توانند در جلسه‌ی مجمع عمومی شرکت کنند،‌ می‌توانند به‌صورت کتبی، ای‌میلی (با ارسال پیام به ای‌میل انجمن: anjoman451@gmail.com) و یا با فرستادن پیام واتساپی (به شماره همراه انجمن: ۰۹۳۸۲۸۳۴۹۱۶) به یکی دیگر از اعضا وکالت بدهد که به نمایندگی از او در مجمع عمومی شرکت کند.

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید