مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود

0

اطلاعیه، ویژه‌ی اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

پنج‌شنبه، ۲۳ تیر ۱۴۰۱

مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود

بیست‌وپنجمین جلسه‌ی مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک ونوجوان، از ساعت ۱۶ پنج‏شنبه، ۲۳ تیر ۱۴۰۱، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر انجمن تشکیل می‏‌شود.

پس از رسمیت یافتن جلسه‏‌ی مجمع عمومی انجمن، با توجه به ارائه‌ی گزارش فعالیت‏‌های انجمن و گزارش تراز مالی انجمن در سال ۱۴۰۰، در گروه واتساپی مجمع عمومی، اعضای هیئت مدیره به پرسش‌های احتمالی اعضا در این زمینه پاسخ خواهند داد و سپس گزارش نماینده‌ی بازرسان انجمن درباره‌ی فعالیت بازرسان و به‌ویژه بررسی صورت‌های مالی و ترازنامه‌ی مالی انجمن ارائه خواهد شد.

در مرحله‌ی بعد، تراز مالی انجمن در سال ۱۴۰۰، مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۱، مبلغ ورودیه برای بار اول که کسی به عضویت انجمن درمی‌‏آید و بودجه‏‌ی سال ۱۴۰۱ انجمن به رأی‌ گذاشته می‌شود. 

پس از آن با معرفی نامزدهای هیئت مدیره و بازرسان، مجمع عمومی به رأی‌گیری برای انتخاب هیئت مدیره‌ی انجمن در دوره‌ی جدید برای دو سال و انتخاب بازرسان دوره‌ی جدید برای یک سال خواهد پرداخت.

هر یک از اعضا که خود نمی‌تواند در جلسه‌ی مجمع عمومی انجمن شرکت کند،‌ می‌تواند به‌صورت کتبی، ای‌میلی (با ارسال پیام به ای‌میل انجمن: anjoman451@gmail.com) و یا با فرستادن پیام واتساپی (به شماره واتساپ انجمن: ۰۹۳۸۲۸۳۴۹۱۶) به یکی دیگر از اعضا وکالت بدهد که به نمایندگی از او در مجمع عمومی شرکت کند و رأی بدهد. اعضایی که می‌خواهند وکالت‌نامه‌ی خود را ای‌میل یا واتساپ کنند، لطفاً‌ وکالت‌نامه‌های خود را تا چهارشنبه‌ ۲۲ تیر به شماره واتساپ یا ای‌میل انجمن بفرستند. 

لطفاً توجه داشته باشید، هر عضو می‌تواند وکالت فقط یک نفر از اعضا را برعهده بگیرد و کسی که وکالت عضو دیگر را برعهده می‌گیرد، خود باید در مجمع عمومی حضور داشته باشد.

طبق مقررات، آن دسته از اعضای پیوسته‌ی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که دست‌کم حق‌عضویت خود را برای سال ۱۳۹۹ و یا سال‌های بعدی پرداخت کرده باشند،‌ واجد شرایط رأی دادن در مجمع عمومی انجمن هستند. لطفاً اعضای عزیز انجمن با ارسال پیامی واتساپی به شماره انجمن اطلاع دهند که تا چه سالی عضویت خود را پرداخت کرده‌اند.

نشانی دفتر انجمن: تهران، خیابان سمیه، بعداز تقاطع مفتح، بن‏‌بست پروانه، پلاک ۲

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید