هادی خورشاهیان در سال‌هاى ۶۰

0

هادی خورشاهیان از انتشار جدیدترین اثرش در حوزه‌ى دفاع مقدس با عنوان «سال‌های ۶۰» برای نوجوانان خبر داد و گفت: این کتاب دربردارنده‌ى شعری در قالب نیمایی است که به زودی از سوی انتشارات نسیما منتشر می‌شود.

این نویسنده و منتقد اضافه کرد: این کتاب که به صورت دو زبانه (فارسی-انگلیسی) منتشر می‌شود، در مرحله‌ى تصویرگری و گرافیک است و به مناسبت هفته‌ى دفاع مقدس تا پایان نیمه‌ى نخست امسال منتشر خواهد شد.

او گفت: همچنین کتاب دیگری با عنوان «همه در حرم خوشحالند» را آماده کرده‌ام که به تازگی از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شده است.

این کتاب حاوی داستانی کوتاه درباره‌ى تأثیر زیارت امام رضا (ع) بر زندگی، خوشحالی و آرامش مردم و زائران است. مخاطبان این کتاب کودکان گروه سنی الف و ب هستند.

خورشاهیان در ادامه به برخی کتاب‌های تازه منتشر شده‌اش نیز اشاره کرد و گفت: چندی پیش «من یک بادبادکم» با تغییر قطع کتاب از سوی نشر شباویز با شمارگان ۱۰۰ هزار نسخه راهی بازار کتاب شد. این کتاب حاوی یک داستان برای کودکان گروه سنی الف و ب است. راوی این داستان یک بادبادک است و مراحل ساخته شدنش را برای مخاطبان به تصویر می‌کشد.

خورشاهیان درباره‌ى دو کتاب «قیفی که سر گشاد دارد» و «دنیا ولی با ما برادر بود» گفت: این کتاب‌ها قرار بود تا نمایشگاه ب کتاب تهران راهی بازار کتاب شود که این اتفاق رخ نداد. مجموعه شعر طنز «قیفی که سر گشاد دارد» در بردارنده‌ى بیش از ۱۰۰ قطعه شعر شامل دوبیتی، قصیده، غزل، مثنوی، قطعه، رباعی، نیمایی و آزاد است. همه‌ى اشعار این کتاب در سال ۱۳۹۲ سروده شده و شامل ۱۶۶ صفحه است و مراحل پایانی چاپ را در انتشارات مروارید می‌گذراند. مجموعه ترانه‌ى «دنیا ولی با ما برادر بود» نیز شامل ۸۰ صفحه و بیش از ۳۰ قطعه شعر است که تا پایان شهریور ماه امسال از سوی نشر بوتیمار منتشر می‌شود.

به نقل از ایبنا

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید