دیدار بهاری اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

0

برگزاری دیدار بهاری اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

دیدار بهاری اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان شنبه چهارم اردیبهشت از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با توجه به شیوع بیماری کرونا، اهمیت و ضرورت توجه به شعار #درخانهبمانیم و عدم امکان برگزاری نشست‌های نوروزی طبق روال سال‌های پیشین، این برنامه مجازی از طریق فضای اسکای روم تدارک دیده شده و امکان گفت‌وگوی صوتی و تصویری اعضای انجمن نیز فراهم آمده است.

خواندن پیام یکی از نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان ایران به مناسبت روز جهانی کتاب کودک، پخش کلیپ دیدارهای نوروزی سال‌های گذشته و انتشار سخنان شماری از اعضای این انجمن خطاب به دیگر اعضا از بخش‌های مختلف دیدار بهار ١۴٠٠ اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است.

بر همین اساس، به دلیل محدویت فضا و امکان ورود صرفاً برای اعضای این انجمن، از اعضای محترمی که امکان و تمایل حضور در این دیدار بهاری را دارند دعوت می‌شود آمادگی خود را از طریق پیامی به شماره واتساپ دبیرخانه انجمن (٠٩٣٨٢٨٣۴٩١۶) اعلام کنند تا ساعاتی پیش از آغاز برنامه لینک ورود به فضای اسکای روم برای آنها فرستاده شود.

یادآوری می‌شود دیدار بهاری اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان از ساعت ١۶ تا ١٨ عصر روز شنبه چهارم اردیبهشت در فضای مجازی اسکای روم انجام خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید