اطلاعیه تکمیلی برگزاری مجمع عمومی انجمن

0

قابل توجه اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

هیئت مدیره‌‌ی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، از اعضای این انجمن دعوت می‌کند، پنج‌شنبه، ۲۳ تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ در بیست‌وپنجمین مجمع عمومی انجمن شرکت کنند.
جلسه‌ی مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک ونوجوان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر انجمن، واقع در خیابان سمیه، بین مفتح و موسوی(فرصت)، انتهای بن‌بست پروانه، پلاک ۲ برگزار می‏شود.
علاوه بر ارائه‌ی گزارش فعالیت و تراز مالی انجمن در سال ۱۴۰۰، تصویب بودجه‌ی سال ۱۴۰۱ و انتخاب اعضای دوره‌ی جدید هیئت مدیره و بازرسان انجمن مهم‌ترین موضوع‌های مطرح در مجمع عمومی خواهد بود.
طبق مقررات، هر یک از اعضای پیوسته انجمن که دست‌کم حق عضویت سال ۱۳۹۹ را پرداخت کرده باشد، واجد شرایط رای در مجمع عمومی است. از این رو از اعضای محترم دعوت می‌شود، چنانچه حق عضویت خود را پرداخت کرده‌اند برای کم کردن احتمال اشتباه، با فرستادن پیام واتساپی یا پیامک به شماره‌ی همراه انجمن (۰۹۳۸۲۸۳۴۶۱۹) مراتب را تا بعدازظهر چهارشنبه ۲۲ تیر اطلاع دهند و چنانچه فرصت واریز حق عضویت خود را نداشته‌اند، در این فاصله مبلغ حق عضویت خود را به حساب انجمن (شماره کارت: ۵۸۹۲۱۰۱۱۵۶۴۴۷۰۶۸) واریز و تصویر فیش واریزی را با درج نام و نام خانوادگی روی آن به شماره انجمن واتساپ کنند. مبلغ حق عضویت سالانه‌ی انجمن در سال ۱۳۹۶، مبلغ ۷۰هزار تومان، سال ۱۳۹۷ مبلغ ۸۰ هزار تومان، سال ۱۳۹۸ مبلغ ۱۰۰هزار تومان، سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱۲۰هزار تومان و سال ۱۴۰۰، مبلغ ۱۵۰هزار تومان تعیین و تصویب شده بود. در ضمن هر یک از اعضایی که نمی‌توانند در جلسه‌ی مجمع عمومی شرکت کنند،‌ می‌توانند به‌صورت کتبی، ای‌میلی (با ارسال پیام به ای‌میل انجمن: anjoman451@gmail.com) و یا با فرستادن پیام واتساپی (به شماره همراه انجمن: ۰۹۳۸۲۸۳۴۹۱۶) به یکی دیگر از اعضا وکالت بدهد که به نمایندگی از او در مجمع عمومی شرکت کند و رأی بدهد. البته هر عضو انجمن، می‌تواند فقط از یک عضو دیگر وکالت بگیرد و کسی که وکالت عضو دیگر را برعهده می‌گیرد، خود باید در مجمع عمومی حضور پیدا کند. هیئت مدیره‌‌‌ از اعضای انجمن دعوت می‌کند وکالت‌نامه‌های خود را تا چهارشنبه‌۲۲ تیر به شماره واتساپ یا ای‌میل انجمن بفرستند.

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید