الوندی: مشکلات مالی یکی از دلایل عملی نشدن پروژه‌هاست

0

در آستانه‌ی نوزدهمین مجمع عمومی/ گفت‌وگو با عزت‌الله الوندی

عز‌ت‌الله الوندی، عضو علی‌البدل هیئت‌مدیره‌ی انجمن، پی‌گیری از پروژه‌ی دانش‌نامه‌ی «اسطوره‌ها و افسانه‌های ایرانی» را به عنوان برنامه‌ای برای دوره‌ی بعد یاد کرد.

عز‌ت‌الله الوندی درباره‌ی لزوم وجود انجمن و حضور فعال اعضا گفت: تا امروز انجمن پناهگاهی برای نویسنده‌ها بوده است. در این محیط می‌شود به دوستی‌های تازه رسید و به آینده امیدوارتر بود.

او درباره‌ی مهم‌ترین کار انجام شده در این دوره گفت: پس از ثبت انجمن، اقدامات فرهنگی مهم‌ترین کار بودند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به برگزاری سومین دور‌ه‌ی کتاب‌خانه‌های خانگی اشاره کرد.

دو، سه پروژه هم به دلیل مسائل مالی انجام نشد. یکی از کارهای بزرگی که عملی نشد، پروژه‌ای به نام «دانشنامه ی اسطوره ها و افسانه های ایرانی» بود که انشاالله در دوره‌س  بعد پی‌گیری خواهد شد.

الوندی درباره‌ی ترکیب جدید هیئت‌مدیره گفت: به نظر من ترکیبی مناسب‌تر است که افراد باتجربه و کوشا را کنار هم قرار دهد و البته خصوصیت پی‌گیر بودن هم باید در این افراد وجود داشته باشد.

نوزدهمین مجمع‌ عمومی و انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵، ساعت ۱۷ در محل انجمن واقع در خیابان سمیه،‌ بین مفتح و فرصت، کوچه‌ی پروانه برگزار می‌شود.

گفت‌وگو: یاسمن رضائیان

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید