اولین جلسه «گفت‌وگو برای یادگیری» برگزار شد

0

اولین جلسه‌ی «گفت‌وگو برای یادگیری» برگزار شد

اولین جلسه‌ی «گفت‌وگو برای یادگیری» یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، در این جلسه به موضوع «نوشتن برای کودک و نوجوان امروز به چه معرفت‌هایی نیازمند است؟» پرداخته شد.

علی اصغر سیدآبادی دبیر نشست‌های «گفت‌وگو برای یادگیری»، هدف از برپایی این جلسات را هم‌اندیشی برای افزایش سطح اطلاعات توصیف کرد و گفت: امروزه تفاوت میان نویسندگان کودک و نوجوان و مخاطبان کودک و نوجوان زیاد است و شاید بتوان گفت دیگر دانش‌های قبلی برای نوشتن کفایت نمی‌کند و لازم است در ابعاد مختلفی به دانش‌های جدیدی مجهز شویم.
او افزود هر روز شاهد تغییرات بسیاری هستیم و سرعت این تغییرات بسیار بالاست. مخاطبین کودک و نوجوان حداقل در یکی دو موضوع از ما بیشتر می‌دانند. این اتفاق موجب می‌شود که نوشتن برای کودکان به شکل مبنایی با گذشته فرق کند. بنابراین لازم است از آموخته‌ها و دانش همدیگر بهره ببریم، تا بتوانیم این فاصله را کم و مخاطب کودک و نوجوان را حفظ کنیم.
این جلسه که با استقبال خوبی از سوی نویسندگان روبه رو شد، یکشنبه‌ها یک هفته در میان ساعت ۱۶ الی ۱۸ در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود. برای اطلاع از برنامه‌های انجمن به کانال تلگرامی به آدرس @nevisak  و صفحه‌ی  nevisak  در اینستاگرام مراجعه فرمایید.

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید