بازرسان جدید انجمن نویسندگان کودک و نوجوان معرفی شدند

0

مجمع عمومی عادی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان عصر ۳۰ خرداد در حالی برگزار شد که علاوه بر ارائه‌ی گزارش مالی و تصویب چند پیشنهاد، شیوا حریری، سولماز خواجه‌وند و طاهره ایبد به عنوان بازرسان اصلی و افسون امینی و حمید اباذری به عنوان بازرسان علی‌البدل انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن، این نشست که با حضور فاطمه زمانی، رضوان خرمیان، فریدون عموزاده خلیلی، عباس جهانگیریان و محمدرضا اصلانی به عنوان هیئت‌رئیسه همراه بود، تراز مالی سال ۱۳۹۷ و پیشنهاد بودجه‌ی سال ۱۳۹۸ توسط جعفر توزنده‌جانی (دبیر انجمن) قرائت و سپس به رأی گذاشته شد.

قرائت گزارش فعالیت‌های سال ۹۷ بخش دیگری از این نشست بود. در این میان به حضور انجمن در برنامه‌های فرهنگی (جشنواره‌ی ادبیات کودک کاشان، مشارکت در برگزاری طرح باشگاه‌های کتاب‌خوانی، مشارکت در برگزاری هفته‌ی کتاب و…)، برگزاری کلاس‌های آموزشی (داستان‌نویسی، نقد ادبی و…) و نشست‌های فرهنگی (نشست تخصصی ادبیات در عصر زوال کودکی، گرامیداشت نویسندگان درگذشته‌ی ادبیات کودک و…) اشاره کرد.

در ادامه‌ی این نشست سولماز خواجه‌وند به نمایندگی از دیگر بازرسان (حسین فتاحی و معصومه انصاریان) به تشریح شیوه‌ی بررسی اسناد مالی انجمن پرداخت. وی اذعان داشت این گروه هیچگونه مغایرتی در اسناد انجمن ندیده‌اند و صحت عملکرد هیئت‌مدیره را تأیید می‌کنند.

همچنین اعضای حاضر در مجمع با تصویب مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به عنوان حق عضویت سال ۱۳۹۸ به لزوم مشارکت دیگر اعضا در پیش‌برد اهداف این مؤسسه‌ی فرهنگی اشاره کردند.

لازم به ذکر است گزارش فعالیت‌های انجمن در سال ۱۳۹۷ به زودی در سایت نویسک منتشر خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید