جواد رهنما در خانه‌اى با شیروانى‌ نارنجى

0

سیدجواد رهنما از انتشار کتاب داستانی تازه‌ای برای کودکان خبر داد و گفت: جدیدترین کتابی که برای بچه‌ها نوشته‌ام «دو و نیم» نام دارد که به‌زودی از سوی نشر شباویز برای کودکان گروه سنی ب منتشر خواهد شد.

این نویسنده کودک و نوجوان ادامه داد: داستان این کتاب درباره یک گورخر است که روی بدنش فقط دو و نیم خط‌ دارد آن‌هم به صورت افقی. به همین علت کسی حاضر نمی‌شود با او دوست شود. این کتاب با بیان داستانی فانتزی و تخیلی به کودکان می‌آموزد که همه مثل هم نیستند.
او تصریح کرد: علاوه بر این مشغول نوشتن یک رمان کودک با عنوان «خرسی که چپق می‌کشید» هستم که قرار است از سوی نشر هوپا منتشر شود.

این رمان ماجرای پسری است که پدرش گم می‌شود و هرچه جست‌وجو می‌کند او را نمی‌یابد، اما او ناامید نمى‌شود و بالاخره متوجه می‌شود پدرش تبدیل به یک خرس شده و در یک سیرک نمایش اجرا می‌کند.
راهنما در ادامه به سایر کتاب‌های جدیدش اشاره کرد و گفت: همچنین مجموعه‌ى هفت جلدی با عنوان «خانه‌ای با شیروانی نارنجی» برای نوجوانان نوشته‌ام که به زودی از سوی نشر فنی ایران منتشر می‌شود. این مجموعه دربرگیرنده‌ى داستان‌هایی فانتزی است که به‌طور غیرمستقیم پیام‌هایی درباره‌ى مصرف بهینه‌ى انرژی برای مخاطبان بیان می‌کنند.

او افزود: علاوه بر این مشغول نوشتن فیلم‌نامه‌ای درباره‌‌ى مواد مخدر با عنوان «قربانی» هستم که به صورت یک تله‌فیلم اجرا خواهد شد.

به نقل از ایبنا

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید