در مهمانی ساده و صمیمانه افطاری انجمن

0

گل و قصه و لبخند

مانند سنت هر ساله، امسال نیز مهمانی افطار انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، در فضایی صمیمی برگزار شد. در این برنامه که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)، برگزار شد جمع زیادی از نویسندگان، شاعران، مترجمان و منتقدان حوزه‌ی ادبیات کودک حضور داشتند.

این مهمانی فرصتی بود برای گپ و گفت و تازه شدن دیدارها. قبل از پخش اذان مغرب در فرصتی کوتاه چند برنامه‌ی مختصر اجرا شد.

انجمن در این ضیافت میزبان یک مهمان لهستانی بود. خانم الگا از لهستان که درباره‌ی ادبیات کودک و نوجوان ایران تحقیق می‌کند، در برنامه حضور داشت و برای مهمانان یک افسانه‌ی لهستانی را روایت کرد. او یکی از افسانه‌های مشهور این کشور را به زبان فارسی برای حاضران تعریف کرد و مورد استقبال قرار گرفت.

 برنامه‌ی بعد تبریک به متولدین اول تیر بود که تعدادشان نسبت به اعضای انجمن کم نبود؛ اما فقط دو نفر از این دوستان در جمع حضور داشتند. حسن احمدی و فائزه‌ امیرخانی. محسن هجری درباره‌ی شخصیت حسن احمدی نکته‌هایی گفت و به خلوص و یک‌رنگ بودن احمدی اشاره کرد که در تمام شرایط زندگی و کاری فردی متواضع و بی‌تکلف بوده است. ویژگی امیرخانی نیز حضور مستمر او در جلسه‌های مجمع‌عمومی و میزگردها و نشست‌ها بود که به آن اشاره شد. سپس از سوی فریدون عموزاده خلیلی به هر کدام از این اعضا شاخه گلی هدیه شد.

آخرین برنامه تقدیر از همکاران روابط عمومی بود. فریدون عموزاده خلیلی رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با اهدا چهار شاخه گل از زحمت‌های چهار عضو فعال این کمیته؛ مینا حدادیان، زهره حیدری شاهی، سولماز خواجه‌وند و مکرمه شوشتری تشکر کرد. 

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید