زمانی: انجمن محلی است برای کمک به اعتلای ادبیات کودک و نوجوان

0

در آستانه‌ی نوزدهمین مجمع عمومی/

 

فاطمه زمانی، بازرس انجمن، پیشنهاد کرد برنامه‌ای ده‌ساله برای انجمن در نظر گرفته شود.

زمانی درباره‌ی لزوم وجود انجمن در آستانه‌ی نوزدهمین مجمع عمومی سالانه گفت: انجمن نویسندگان کودک و نوجوان خانه‌ی دوم ماست. چون در این‌جا بهترین دوستانمان را می‌بینیم، دوستی‌های جدید بینمان شکل می‌گیرد، از احوال هم خبردار می‌شویم، از فعالیت‌های در حال اجرا و خبرهای مرتبط مطلع می‌شویم، نظرها و طرح‌هایمان را ارائه می‌دهیم.

انجمن محلی است برای کمک به اعتلای ادبیات کودکان و نوجوانان، رسیدن به اهداف مهم در این عرصه و داشتن موقعیت‌های بهتر. ما با انجمن مثل یک خانواده‌ی بزرگ می‌شویم، صدایمان جمعی می‌شود، می‌توانیم به حق و حقوق فرهنگی و صنفی خود راحت‌تر و سریع‌تر برسیم و مشکلات حقوقی‌مان را پیگیری کنیم.

زمانی با اشاره به دغدغه‌ی اعضا برای بهتر شدن و به رشد و تعالی رسیدن انجمن گفت: همه‌ی دوستان سال‌ها با دلسوزی کار کرده و زحمت کشیده‌اند. اگر فکر می‌کنیم هنوز به نقطه‌ای که می‌خواستیم نرسیدیم و انتظاراتی که داشته‌ایم برآورده نشده، باید آسیب‌شناسی کنیم.

او افزود: بهتر است چشم‌انداز ده‌ساله برای برنامه‌های انجمن داشته باشیم. چه خوب است که از اعضا نظرسنجی کنیم که اگر خودشان عضو هیئت‌مدیره بودند، چه کار می‌توانستند بکنند و چه کمک‌هایی انجام می‌دادند.

زمانی در پایان با تأکید بر اهمیت حضور و مشارکت فعال اعضا گفت: مجمع عمومی محلی برای ابراز عقیده و حتی انتقاد است: در این مجمع علاوه بر این‌که می‌توانیم دیدار تازه کنیم، اعضا به ابراز عقیده می‌پردازند یا اگر خواستار تغییری باشند، آن را عنوان می‌کنند. اگر حضور اعضا از بین برود، انجمن اصالت خودش را از دست می‌دهد، چون با اعضاست که می‌توانیم رشد کنیم و برای حل مشکلات قدم برداریم و چرخ انجمن را بچرخانیم.

یادآوری می‌شود نوزدهمین مجمع‌ عمومی و انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵، ساعت ۱۷ در محل انجمن واقع در خیابان سمیه،‌ بین مفتح و فرصت، کوچه‌ی پروانه برگزار می‌شود.

گفت‌وگو: یاسمن رضائیان

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید