فراخوان عضویت در انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان

0

فراخوان انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان

تلاش جمعی از اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای تأسیس «انجمن صنفیِ سراسریِ نویسندگان کودک و نوجوان» در حال به بار نشستن است و فراخوان عضوگیری این انجمن برای انجام مقدمات تأسیس آن منتشر شد.

شایان یادآوری است درپی مصوبه‏‌ی دولت مبنی بر ایجاد امکان تأسیس کانون‏‌ها و انجمن‌‏های فرهنگی ِ سراسری،  «مهدی حجوانی»،‌ «حمیدرضا شاه‏‌آبادی»‌ و «فریدون عموزاده خلیلی» به‌‏عنوان هیئت مؤسس انجمن صنفیِ سراسریِ نویسندگان کودک و نوجوان درخواست تأسیس این انجمن را ارائه کردند.

اکنون با تصویب آیین‏‌نامه‌‏ی اجرایی آن مصوبه و دریافت پاسخ مثبت مدیرکل سازمان‏‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نامه‌‏ی هیئت مؤسس انجمن صنفیِ سراسریِ نویسندگان کودک و نوجوان، فراخوان عضوگیری این انجمن در روزنامه ابرار، سایت و کانال تلگرامی نویسک منتشر شده و می‏‌‏شود.

در آغاز از همه‌‏ی اعضای انجمن فرهنگی نویسندگان کودک و نوجوان دعوت می‌‏شود آمادگی و تمایل خود را برای عضویت در انجمن صنفی اعلام و ضمن تکمیل فرم مربوط، مدارک لازم را نیز ارائه کنند.

براساس این فراخوان، «انجمن صنفیِ سراسریِ نویسندگان کودک و نوجوان» آماده‏‌ی پذیرش عضویت همه‌‏ی نویسندگان فعال برای مخاطبان کودک و نوجوان در سراسر کشور می‌‏باشد. برای تکمیل مراحل تأسیس این انجمن لازم است فهرست اسامی دست‏کم ۲۰۰ نویسنده همراه با مدارک و فرم درخواست عضویت به اداره‏‌کل مذکور ارائه شود تا امکان انتشار فراخوان و برگزاری مجمع عمومی انجمن فراهم آید.

از همه‌‏ی علاقه‌‏مندان دعوت می‌‏شود با مراجعه به سایت نویسک (www.nevisak.ir) و بررسی شرایط اولیه‌‏ی عضویت در این انجمن، فرم درخواست عضویت را تکمیل و آن را همراه با مدارک و مستندات لازم از طریق ای‏میل فعلی انجمن (anjoman451@gmail.com)  یا شماره‏‌ی واتس‏اپ فعلی انجمن (۰۹۳۸۲۸۳۴۹۱۶) ارسال کنند. لازم به ذکر است که اعضای فعلی انجمن نیز باید فرم اولیه را تکمیل کرده و همراه با مدارک ذیل ارائه دهند.

مهلت ارسال فرم درخواست عضویت و مدارک لازم، چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ اعلام شده است.

مدارک لازم:

  1. فرم تکمیل شده‌‏ی درخواست عضویت (فرم اولیه را از این‌جا ذخیره کنید)
  2. تصویر صفحه‏‌ی اول شناسنامه
  3. تصویر کارت ملی ‌(رو و پشتِ کارت)
  4. یک قطعه عکس پرسنلی
  5. تصویر جلد و صفحه‏‌ی شناسنامه‌‏ی دست‌‏کم سه کتاب تألیفی، یا پنج کتاب ترجمه و یا کتاب پژوهشی (یک کتاب تألیفی یا دو کتاب ترجمه)
  6. تصویر کارت عضویت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان (برای اعضای انجمن)
به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید