نامه‌ی رئیس کتاب‌خانه‌ی بین‌المللی نوجوانان به انجمن

0

کریستین راب، رئیس کتاب‌خانه‌ی بین‌المللی نوجوانان به فریدون عموزاده‌ی خلیلی، رئیس هیئت‌مدیره‌ی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در نامه‌ای از ۱۹۰ جلد کتابی که انجمن پس از دریافت از ناشران و بسته‌بندی، جهت ارسال به کتاب‌خانه‌ی مونیخ به مؤسسه‌ی نمایشگاه‌ها تحویل داده بود، قدردانی کرد.

ترجمه‌ی نامه:

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان
آقای عموزاده خلیلی
۷ نوامبر ۲۰۱۷
آقای عموزاده خلیلی عزیز،
امیدوارم حال شما خوب باشد. می‌خواهم از شما برای حمایت بسیار خوبتان از کتابخانه‌ی بین‌المللی نوجوانان تشکر کنم!
کتاب‌هایی که امسال در نمایشگاه فرانکفورت دریافت کردیم از نظر تنوع، ادبیات غنی و زیبایی شناسی فوق‌العاده هستند. از لطف شما و همکارانتان ممنونم. ۱۹۰ کتاب از تازه‌ترین کتاب‌های کودکان به کتابخانه‌ی ما راه پیدا کرد و مجموعه‌ی ما را غنا بخشید.
می‌خواهم تأکید کنم اولین بار است ما چنین مجموعه‌ی به روز کتاب‌های فارسی از جهت تعداد، تنوع عنوان و ناشر به دستمان رسیده است.
همیشه تهیه‌ی کتاب‌های جدید فارسی برای کتابخانه‌ی بین‌المللی ما به دلیل بُعد مسافت و هزینه پر چالش بود برای همین ممنونیم که انجمن نویسندگان کودک و نوجوان از طریق خانم لیلا (رویا) مکتبی این مشکل را حل کرد.
از حمایتتان سپاسگزاریم که به ما کمک می‌کنید تا راه جِلا لِمپان، بنیان‌گذار کتابخانه‌ی بین‌المللی نوجوانان، را ادامه دهیم و برای صلح و درک جهانی توسط کتاب‌های کودکان و نوجوانان تلاش کنیم.
امیدواریم این همکاری ادامه پیدا کند.
ارادتمند،
دکتر کریستین راب
رییس کتابخانه بین‌المللی نوجوانان
به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید