کارگاه رمان نویسی برای نوجوانان در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

0

 از نیمه اردیبهشت امسال دوره آموزشی “رمان نویسی برای نوجوانان” با تدریس حمیدرضا شاه آبادی در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان آغاز می شود

 بنا بر اعلام انجمن نویسندگان کودک و نوجوان دوره آموزشی رمان نویسی برای نوجوانان در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته در محل این انجمن برگزار خواهد شد .بر اساس این گزارش حاضران در این دوره در مرحله مقدماتی طی ده جلسه مبانی نظری رمان نویسی برای نوجوانان را زیر نظر حمیدرضا شاه آبادی مرور می کنند و در مرحله پیش رفته دست به کار نوشتن شده و یک رمان نوجوان خلق می کنند. پذیرش در مصاحبه شرط ورود به این دوره است.

حمیدرضا شاه آبادی از داستان نویسان با سابقه و برنده جوایز متعدد در جشنواره های مختلف است که دبیر پروژه رمان نوجوان امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم بوده است . از جمله آثار او می توان به دیلماج , کافه خیابان گوته , لالایی برای دختر مرده , اعترافات غلامان , وقتی مژی گم شد , دروازه مردگان , و… اشاره کرد . رمان لالایی برای دختر مرده بر اساس یک نظرسنجی به عنوان بهترین رمان نوجوان دهه هشتاد انتخاب شده است.

نخستین جلسه این دوره در روز شنبه پانزدهم اردیبهشت برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در آن می توانند با شماره تلفن ۸۸۳۱۷۷۵۵ تماس بگیرند.

به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه بنویسید